Thursday, August 14, 2003

teruk betul hujan nie, hujan mencurah-curah, petir sambung menyambung, ribut lagi. nak pergi ke lib terpaksalah redah hujan tu..hujan punya pasal sampai patah payung aku..kenalah beli payung baru..duit lagi..dah lama kl tak hujan macam nie..sampai klcc pun "hilang". mungkin nie hujan rahmat...yealah dah kat sebulan tak hujan lebat...cuma hujan "manja-manja" jer bulan lepas.

esok last day aku kat surgery. aku tengah risau nie..nielah peluang terakhir aku belajar surgery..lepas nie jadik HO kat hospital yang aku tak tau kat mana (kalau pass exam lah)...masatue lah aku kerja sorang-sorang tanpa supervision...mesti kena marah ngan consultant..yealah banyak aku tak tau...tuelah siapa suruh lepak kat rumah dan tak buat practical se"mampus" (ayat ganas) mungkin...

next week aku buat O&G (subject kesukaan aku) kat hospital kajang selama sebulan. harap - harap aku nie rajinlah skit kat kajang. yg bestnyer kat kajang nie, lecturer tak dak! so pandailah kitaorang buat diri kat situ..adalah kawan - kawan aku merancang nak buat O&G kat KLCC, yealah lecturer tak der dan tak siapa nak check datang ker tak datang.

selamat tinggal surgery..welcome O&G







p/s O&G means obstetric and gynaecology: ilmu kesihatan perbidanan dan sakit puan, best subject nie....boleh rasa dan pegang 18SX!

No comments: