Monday, January 19, 2015

LONELINESS STRIKES

loneliness strikes ,,
i hate this feelings...a sad feelings, a real bad just like losing my mom again.

28 comments:

Anonymous said...

adopt stray cat, buy autofeeder

Anonymous said...

Semoga Tuhan mengumpulkan kau dengan orang-orang yang sesat dan mematikan kau dengan keadaan kufur

Anonymous said...

johari_mustafa@hotmail.com
0162351879
youtube.com/pasisharam
instagram.com/drjambalaya

Anonymous said...

When people do good to you, say Alhamdulillah, you have no idea what they've gone through

Anonymous said...

johari_mustafa@hotmail.com
+60162351879
facebook.com/johari.mustafa.1
instagram.com/drjambalaya
youtube.com/pasisharam

Anonymous said...

Ya Allah, aku memohon kepadaMu,
limpahkanlah bencana yang besar dan berterusan,
kepada dirinya serta sebahagian besar keluarganya dan rakan-rakanya.

Ya Allah, porak-porandakan kehidupan mereka,
dan putuskanlah sebahagian besar nikmat yang selama ini telah Engkau berikan kepada mereka.

Hidupkanlah mereka dalam kegelapan dan kepayahan hidup.
Jadikanlah kefakiran dan kekufuran sebagai teman karib mereka.

Ya Allah, sesungguhnya aku adalah hambaMu yang telah mereka zalimi,
maka perkenankanlah permintaanku.

Anonymous said...

Ya Allah, kumpulkanlah Johari bin Mustafa dengan golongan yang sesat lagi menyesatkan. Matikanlah Johari bin Mustafa dengan penuh kehinaan, kesengsaraan, kegelapan dan kekufuran. Gelapkan kuburnya, sempitkan kuburnya, panaskanlah kuburnya seperti berada di dalam api. Hancurkan dia, teman-temannya dan keluarganya yang zalim. Timpahkan kepada mereka azab berpanjangan di dunia dan di akhirat.

Anonymous said...

Ya Allah, turunkanlah bala bencana yang berterusan kepada Johari bin Mustafa, seluruh keluarganya dan seluruh rakan-rakannya yang zalim. Ya Allah, matikanlah Johari bin Mustafa penuh kekufuran, kehinaan dan kesengsaraan. Kumpulkan dia dengan orang-orang yang sesat lagi menyesatkan di dunia dan akhirat

Anonymous said...

Oh Allah, make Johari bin Mustafa, his family and friends among the people of who lose and lost. Oh Allah, if you spare their lives, make them live in darkness, pain and misery. Oh Allah, keep them in ties with iblis and syaitan and let them delute in the sins of him. Oh Allah, make their hearts hard and dark, that no light could enter

Anonymous said...

Ya Allah, sesungguhnya mereka adalah orang-orang yang sangat takut pada kekurangan harta dan pengaruh. Jesteru itu, panjangkanlah umur mereka dalam kefakiran, kepapaan dan terasing antara satu sama lain. Serta matikanlah mereka dalam kesesatan dan kekufuran

Anonymous said...

Ya Allah, lumpuhkanlah Johari bin Mustafa, jadikanlah dia orang kurang upaya yang sentiasa memerlukan ehsan orang lain untuk terus hidup. Panjangkanlah umurnya dalam kefakiran dan tersisih. Ya Allah, matikanlah Johari bin Mustafa dalam kekufuran, sempitkan kuburnya, galapkanlah kuburnya, jadikan kuburnya sebagai cerobong-cerobong api neraka. Ya Allah, sesungguhnya aku hambaMu yang dizalimi dan Engkaulah sekuat-kuat pembela, perkenanlah permintaanku.

Anonymous said...

Ya Allah, musnahkanlah keluarga dan rakan-rakan Johari bin Mustafa yang membantunya. Hindarkan ketenangan dan kelapangan dari kehidupan mereka. Ya Allah, timpakanlah kecelakaan terhadap mereka sepanjang umur mereka di dunia. Jadikanlah anak-anak mereka yatim piatu

Anonymous said...

Ya Allah, timpakanlah bala yang besar kepada Johari bin Mustafa, seluruh keluarganya, rakan-rakannya dan semua yang telah bersama-samanya untuk itu. Sukarkanlah segala urusan mereka, sukarkanlah kehidupan mereka. Timpakanlah beban yang berat di atas kepala dan dada mereka.

Anonymous said...

Ya Allah, matikanlah Johari bin Mustafa serta semua mereka yang lain dengan penuh kehinaan, kegelapan dan kekufuran.

Anonymous said...

Johari bin Mustafa dan kamu semua yang lain, doa orang yang terzalimi itu besar bencananya. Aku senaraikan doaku di sini, supaya kamu semua boleh bersiap sedia. Mintalah pertolongan pada Allah. Tiada yang dapat memberi pertolongan kecuali Allah. Mintalah padaNya, kepadaNya kita semua akan kembali

Anonymous said...

Ya Allah, celakalah ke atas Johari bin Mustafa, seluruh keluarganya, rakan-rakannya yang zalim. Ya Allah, matikanlah mereka semuanya dalam keadaan kufur. Celakalah ke atas mereka dan keturunan mereka di dunia dan akhirat

Anonymous said...

Ya Allah, matikanlah Johari bin Mustafa dengan penuh kegelapan, kehinaan, kesengsaraan dan kekufuran. Sempitkan kuburnya, dan jadikanlah ia cerobong-cerobong api neraka.

Ya Allah, sukarkanlah kehidupannya, sempitkan dadanya dan celarukan fikirannya. Demikian juga kepada semua ahli keluarga dan kenalannya yang zalim.

Ya Allah, panjangkanlah umur mereka semuanya dalam kefakiran dan kekikiran, dan kumpulkan mereka dalam golongan yang sesat lagi menyesatkan.

Ya Allah, jadikan segala usaha mereka sia-sia dan dedahkanlah mereka dengan fitnah.

Ya Allah, sesungguhnya aku adalah hambaMu yang mereka zalimi. Perkenankanlah permintaanku.

Anonymous said...

Ya Allah, matikanlah Johari bin Mustafa dalam penuh kegelapan, kesengsaraan, kehinaan dan kekufuran.

Anonymous said...

Ya Allah, limpahkanlah bala bencana yang besar dan berterusan kepada Johari bin Mustafa serta semua yang bersama-samanya. Hindarkanlah mereka dari segala bentuk kebaikkan.

Ya Allah, kumpulkanlah Johari bin Mustafa dalam golongan yang sesat lagi menyesatkan. Serta semua yang bersama-samanya. Bukalah keaiban mereka, dedahkanlah mereka dengan fitnah.

Ya Allah, panjangkanlah umur mereka dalam kefakiran dan matikanlah mereka dalam kekufuran.

Ya Allah, sesungguhnya Engkau Tuhan kami yang Maha Adil dan Maha Bijaksana, Dan kami semua berlindung padaMu dari kejahatan diri kami dan segala yang lain. Maka perkenankanlah permintaanku.

Anonymous said...

Ya Allah, matikanlah Johari bin Mustafa dalam penuh kegelapan, kehinaan, kesengsaraan dan kekufuran. Demikian juga kepada seluruh keluarga dan rakan-rakannya.

Ya Allah, timpakanlah bala yang besar kepada Johari bin Mustafa dan seluruh keluarganya dan rakan-rakannya.

Ya Allah, hindarkanlah ke atas kehidupan Johari bin Mustafa seluruh keluarganya dan rakan-rakannya dari segala bentuk kebaikkan

Anonymous said...

Ya Allah, matikanlah Johari bin Mustafa dengan penuh kegelapan, kesengsaraan berpanjangan, kehinaan dan ketika dia berada dalam keadaan kufur.

drjambalaya said...

Ya Allah, matikanlah Johari bin Mustafa dalam penuh kehinaan, kesengsaraan dan kegelapan. Timpakanlah bala yang berat dan berterusan kepada Johari bin Mustafa.

norhisham bin abdullah said...

Ya Allah, matikanlah Johari bin Mustafa ketika Johari bin Mustafa berada dalam keadaan kufur.

80****-14-5413 said...

Ya Allah, sukarkanlah kehidupan Johari bin Mustafa seluruh keluarganya dan rakan-rakannya di dunia dan akhirat

iqmedia said...

Ya Allah, kumpulkanlah Johari bin Mustafa, seluruh keluarganya dan rakan-rakannya dengan golongan yang sesat lagi menyesatkan dan matikanlah dia dalam keadaan kufur

Anonymous said...

Ya Allah, kumpulkanlah Johari bin Mustafa dalam golongan yang sesat lagi menyesatkan di dunia dan akhirat. Serta matikanlah dia dalam penuh kekufuran

Anonymous said...

Ya Allah, bukakanlah aib Johari bin Mustafa serta semua mereka yang lain. Ujilah mereka semuanya dengan ujian yang berat melalui diri mereka dan anak-anak mereka. Sukarkanlah kehidupan mereka, timpahkan bala bencana yang besar dan berpanjangan ke atas mereka semuanya.

Ya Allah, matikanlah Johari bin Mustafa dan yang lainnya dengan penuh kegelapan, kehinaan dan kekufuran. Kumpulkanlah mereka dengan golongan yang sesat lagi menyesatkan di dunia dan akhirat.

Ya Allah, aku adalah hambaMu yang mereka zalimi. Perkenankanlah permintaanku.

Anonymous said...

Ya Allah, limpahkanlah segala bentuk bencana kepada Johari bin Mustafa, serta semua mereka yang lain.

Ya Allah, takdirkan ke atas keturunan mereka menjadi golongan yang sentiasa membuat kerosakkan, kesalahan dan kezaliman.

Ya Allah, takdirkanlah ke atas zuriat mereka menjadi para keldai tunggangan golongan musyrik dan munafik yang membenci kaum muslim. Takdirkanlah ke atas mereka segala sifat cenderung kepada yang bertentangan dengan syariatMu.

Ya Allah, sukarkanlah kehidupan mereka di dunia dan akhirat. Hindarkanlah mereka dari segala bentuk kebaikkan.

Ya Allah, kumpulkanlah mereka dengan golongan yang sesat lagi menyesatkan di dunia dan akhirat.

Ya Allah, panjangkanlah umur mereka dalam kesesatan dan matikanlah mereka dalam kekufuran.